semaa_ bence başlama. Doktoru önerisindekini al. Çünki mesela bana ilk doktorum saçma pahalı vitaminler sgk nın karsılamadıgı haplar yazıyordu bir çoğu alerji yaptı. Doktor değiştim , bu vitaminleri ben hastalarıma yazmıyorum dedi bnm doktorum . En iyisi en pahalısı her zaman iyi çıkmıyıor . Doktorunu bekle derim. Eşinle git heycanlı :) dış gebelik mi değil mi onu görüyorlar ilk başta zaten .