Kubratagram00 Kizlar ya 24 haftalık hamileyim ne giyeceğimi bilemiyorum.🤦🏻♀️ Bütün kıyafetlerim dar oluyo ve karnımı sıkmasını istemediğim için kullanmıyorum. Öğretmenim hergün okula gidip geliyorum ne tarz kıyafetler kullanıyorsunuz 😅
Gokci Kubratagram00 ben de öğretmenim 21 haftalığım. Tayt pantolonlar üstüne uzun gömlek veya sweatshirt giyiyorum. Beli lastikli ama pantolon gibi görünüyor çok rahat ediyorum :) kışın daha da rahat olur oversize kazak tayt çizme giyer geçerim 😅 hamile giyimine mesafeliyim beğenmiyorum pek
emirtosveannesi Kubratagram00 ben triko pantolonlar giyiyorum 😄 havalar da soğudu iyi oluyor üstüne de büyük beden aldığım tuniklerim🙄
gokce66 Kubratagram00 30 haftalık oldum hepsi oluyor da bende giyinme isteği gitti 😂 pijamalarıma sarılmak istiyorum hep 😊