Sevgi2023 Merhaba herkese 30haftamdayim ben,bugun siddetli regl agrilarim oldu 3-4saatdan fazla wuan yok ama ara bir oluyo sebebi ne ola bilir acaba?
erappp Yalancı dogum sancıları büyük ihtimalle ama icin rahat etmiyorsa muayeneye gittiginde doktoruna sor