Merhaba kızlar..
Reglime 2 gün kala çeşitli gebelik belirtilerinden şüphelendiğim için test yaptım ve hafif bir ikinci çizgi gördüm.Ertesi gün kan verdim ve negatif çıktı..Reglim iki gün geçti normalde düzenli oluyorum.Hala olmadım ve elimde gebelik testi olmayınca yeni bir testte almadım hayal kırıklığı oluştuğu için.Fakat elimde ovülasyon testleri vardı ve 4 gündür onları deniyorum ve ikinci çizgi hep koyu.Regl zamanım tekrar yumurtlamam imkansız.Acaba geç döllenme olduğu için mi kanda çıkmadı.Böyle bir durum yaşayan var mı?