Merhabalar 34. haftada leke şikayetiyle kontrole gittim sancılarım 60 seviyesindeydi ve iki cm açıklığım vardı progestan verdi doktorum sabah aksam içtim
Şu an 35+4 teyim ve bu gün belimde hafif ağrı ve adet sancısı var karın bölgemde
Doğum sancısı olabilir mi benimle aynı durumu yaşayıp doğum yapan var mı?