Daha 10 günlük anneyim maşallah her kafadan bir ses çıkıyor sezeryan olduğum için ilk günler bebeğimi tutamadım düzgün ememedi sarılık oldu 3.4.gün birkaç kez mama vermek zorunda kaldım benim de göğüs uclarım yara oldu şişti ağlaya ağlaya pompalarla uğraştım sağabildiğim sütü biberonla verdim çok şükür 5.günde yükselen değer 7.günde düşmeye başladı doktor bile sordu ne veriyorsun diye şuan sadece anne sütü dedim nasıl besleniyorsan devam et kilo alımı çok iyi dedi neyse gelelim emzik mevzusuna emzik vermek istemiyordum ama bebeğim kendini yırtarcasına ağlıyor bazen oyalamak için veriyorum, zaten bi süre sonra kendi atıyor ağzından. Bugün görümcem aaa emzik mi veriyosuuuaaann dedi sinirlerim zıpladı evet öyle gerekti dedim, annesi sensin dişleri bozulur dedi . Sanki sürekli emzik ağzında geziyor bebek. Onu ye şunu ye bunu niye diğer göğsünden vermiosun niye biberon veriosun zaten psikolojim o kadar bozuldu ki daha yeni yeni toparlıyorum bebeğim ağladıkça sanki ona yetememe psikolojisi sarıyor her yerimi. Sağ göğsüm ucu kabarcık kabarcık yara oldu en son emzirmeye kalktığımda haykırdım acısından bayılacaktım neredeyse sağdan 2 gündür vermiyorum sağıyorum sadece iyileşmesini bekliyorum. Kalkıp şimdi bunu mu açıklayayım ben ya maşallah sütüm de kendiliğinden geliyor göğüs kalkanı aldım orada biriken süt günde en az 50-60 ml çıkıyor biberonu da uyku sersemiyken veriyorum ki bilinci açıkken sol mememi tutturuyorum unutmasın diye. Çok stres oldum sağ göğsüm iyileşsin diye bekliyorum bazen yanlış mı yapıyorum diye düşünüyorum ama bebeğimin aç kalmasındansa en azından anne sütü içiyor nasıl içtiğini sonra dengelersin diyorum 😔😭