Baby78 Merhaba ben Gül. Cuma günü tam 12. Haftaya giriş yaptık. İkili tarama testi yaptı doktorum. Bebeğimin mesena ya da böbreğinden birisinde sıvı biriktiğini söyledi. Başına gelen var mı daha önce?