NY3 Kızlar 13+3 haftalık hamileyim ve 2 gündür göbeğim de yani çevresinde kırmızı lekeler var olan var mı başka benim gibi daha doktora gitmedim 15inde randevum yaşayan var mı
Minik_annee NY3 çok geçmiş olsun bende 13+3 ama benim öyle bir sorunum yok sadece goguslerimde çok fazla sivilcelenme yaşıyorum 🥺🙏
NY3 Minik_annee sanada geçmiş olsun canım sağol. Bakıyorum çok değişik şeyler yazıyor hastalık olabilir bebek gelişmeyebilir çok aldırış etmek istemiyorm aslında
Minik_annee NY3 yok yok googlede yazan şeylere çok aldırış etmeyin randevunuz geldiğinde söylersiniz ama hastalık veya gelismemek gibi bişey olduğunda vücudun böyle tepki vereceğini pek sanmıyorum 🙏🧡
Asliormanci Hayır okuma değişik şeyleri olabilir canım ilk aylar böyle şeyler progasteron hormonları tavan suan takma