Papatya000 bence cok canım yinede sen bilirsinde bizde 21 günlukken basladik damlaya nurse harways yazdirdiydik saglik ocagndan almaya gitti annem eczaci günde iki kere 20 damla verecek demis ben şok oldum daha minicik bebege o kadar verilmez diye geri eczaciyi aradm abla yanls soylemisiz 4 damla verecen dedi. Ben 4 er damla veriyodum. Simdi 3 bucuk aylik olduk sukur 10 gundur vermiyorum damla darisi sizlere insallah gaz cok zor ya biz 2 ay neler cektik valla