Zilan122 Kızlar bugün 3. Günüm . Adet ağrım var . Oldum sanıyorum o kadar çok ki . Yaşayan var mı bunu ? Neden olur
Caglamert Zilan122 hiç korkma benim transferin 9. Gününe kadar adet olacakmışım gibi ağrı oldu şükür pozitif çıktı 🙏
1072PINAR Zilan122 Canım ben de olmuştu ozellikle yoruldugum zaman.Cok şükür pozitifi gördük sizde de öyle olur umarım.,🙏