berosunannesii öyle de olabılır camım ben bu sekılde bılıyorum sorarsın doktoruna ozellıkle ıstersın.. hamdolsun ıkısıde güzel geçti tabi ki ilk kalkış bıraz zorluyo ama yürüdükçe tabi daha rahatlıyorsun 2 saatte bır yürü mutlaka narkoz aldığımız ıcın bogazda bı gıcık oluyo öksürdükçe dıkısler çok acıyo benim ıcın en zoru oydu öksürmek ıstemıyodum ekmek felan atıyodum ağzıma gıcık gecsın diye yanı toparlanman rahat bı sekılde yatıp kalkmak bır haftayı buluyo evet kalkıyorsun hareket edıyosun 2 güne ama tamamen dik bir sekılde yürümen bır haftayı buluyo..