Prens__annesi benim doktorum son haftaya kadar bebek çok hızlı kilo alır demişti öylede oldu doğumu bebek başlatmalı bu birçok açıdan faydalı doktorunuz klasik sezeryancı dediğimiz tipten bir doktor emmesi küçük doğmaması ilerdeki bağışıklığı için mutlaka zamanını bekleyecek bir doktor bulun daha 4haftanız var hatta 41i bile zorlayanlar oluyor sezaryen bebeğin ve annenin hayatı riskli durumda değilse son ana kadar beklenmek zorunda