Zarif belirtiler baslar canım ben adet olcağımda bi hafta önceden baslıyordu ve ben hamileliğimi öğrenene kadar bütün hamilelik belirtilerini yaşadım. Normal testte değilde erken gebelik testi diye bisey var onda cıkma ihtimali olabiliyor ama tabiki en garantisi gidip kan testi yaptırabilirsinn