Ftynur bestlak damlayı aldım canım 1 haftadır kullanıyorum henüz tam etkisini göremedim 😔 sütüm geliyor ama çok az bebeğimi doyurmuyor mecbur mama veriyorum bu dediklerini yaparsam acaba faydasını görür müyüm sütüm tekrar artar mı 😔 bebeğim ağladıkça aç olduğunu gördükçe çok üzülüyorum ister istemez bende onunla birlikte ağlıyorum ona yetemediğimi düşünüyorum ne yapacağımı artık şaşırdım elimden bişey gelmiyor 😔