Japonannesi Kızlar selam Doğum yapalı 5 gün oldu ikinci doğumum dikisim yok ama vajinam çok şiş aşağı doğru sarkma şişlik var doktor normal zamanla toplar dedi ama ilk doğumum da böle bişi olmadı toplucagini düşünmüyorum başına böle bişi gelen var mı????