Minigim38 canım hepsinin geçici olduğunu düşün daha çok çok minicik benim bebeğim bir yaşı geçti yerine koyunca uyandığı çok olur sabırla hepsi hallolur anne karnında hissediyo kendini sana ihtiyacı var bol bol sarıl yapacak bişey yok her bebek farklı seninki de benimki gibi yaramaz bi bebek olup biraz eziyetlidir belki 😄