Erbe Melisa13 ilki hep normal istedim mecburi sezeryan oldu iyiki olmuş çok rahat bı doğum ikincide şuanda peşpeşe olduğu için mecbur sezeryan
tirtilinannesiii Henüz yolun çok başındayım ama epidural normal olursa tercihim o olur sanırım yoksa sezeryan😀 aslında normali doktor neyi uygun görürse benm için😀😀