Gamzenrr Arkadaşlar belki alakasız olacak ama bugün kontrole gittim 3,5 haftalık gebeyim keseyi gördük ama küçüktü Salı tekrar kontrole çağırıldım sizlerde de böyle mi oldu nasıldı lütfen bilgi verin yaa kafayı yecem korkudan
Derya183 Gamzenrr dhaa coook erken canım Altan muayene ile gözüküyor ultrasonda üsten bakılınca göstermez daha çok yenisin ben 6 haftada gördüm keseyi de bebeği de
33aysel33 Gamzenrr benim 6 haftalıktı gittim kese bile yok dedi ama yedi haftalık gittim kalp atışını duyduk
Gamzenrr Derya183 evet alttan değil ultrasonla göründü ama korktum küçük diyince bide sırt ağrım bugün çoğaldı çok endişelendiriyor beni bu durum
Gamzenrr Derya183 ilk gebeliğim 3 yıldır bu anı bekliyorum keseyi gördük çok şükür ama küçüktü bende korktum doğrusu endişe yaptık hemen
elaymoms Sevgi2565 ben 11 haftalık hamileyim bende bu son 3-4 gündür var tansiyonum düşükmüş ondan oluyormuş. Sizde bir tansiyonunuza baktırın