06Seyma-06 8 haftalık hamileyim canım çok nar çekti 1 tane yedim ama yedikten sonra araştırdım düşüğe bebeğin tutunmasına zararı olur yemeyin diye bazı şeyler de okudum sizce bir zararı var mıdır olabilir mi vallahi korktum pişman oldum sonradan
HayriyeHnm 06Seyma-06 Yok kuzum aklına kötü şeyler düşünme buraya herkes nar yediğini yazıyor yani düşük riski 12.haftaya kadar mı oluyordu
Annesininportakali53 06Seyma-06 herseyin fazlası zarar gibi düşün canım çiğ şeyler dışında herseyi yiyebilirsin
edaa1402 @06Seyma-06 canım sanmıyorum yoktur öyle bişey bende 22 haftalığım ama 20 de 21 de yedim hep bişe olmadı çok şükür 😇🐣
HSena38 06Seyma-06 ben yedim kaç kez sadece leke olabilir diye hazır temizleyip verdiler ama kimse yeme diye birşey demedi 🤷🏻♀️ 36 dayım şimdiye kadar şükür bişey olmadı yani 🌸💗
selinsmother 06Seyma-06 google zaten herkesin bebeğini düşürüyor aklına ne gelirse ye gitsin abartmadan 😂
Milosee 06Seyma-06 hergün nar yiyen ben şok 😂😂😂valla leke kalır düşük yapar hiç birşey bilmiyordum bayadir yiyorum 29 haftalığim bu zamana kadar bişey olmadı
Erbe 06Seyma-06 canım ilkinde kanama alanı varken bile yedim cnku tek yediğim meyve nardir hiç bişi olmuo şimdi ikinci yine bol bol yiyorumki zaten faydaliymis nar
Elifsu01 06Seyma-06 bir taneden bir şey olmaz canım üzülme 🥰 bebeğin doğacağı varsa 10 tane de yesen bir şey olmaz. 🥰
Angelmom_ Hamileyken nar yiyip nar temizleyip bebeginde leke olan var mi acaba 😀 bana da temizleme yeme diyolar bebekse leke olur diyolar bende yiyorum hep ama ister istemez icime bisey düşüyor
Motherbabys Angelmom_ Benim ablamın çocuğunun burnunun kenarında var nar lekesi 😅 siz de ellerinizi yıkayın ayıklayıp yedikten sonra
Motherbabys 06Seyma-06 Ben tüp bebekle anne oldum bebeğimin tutunma sürecindede sonrasindada günde 1 tane yedim doktorum suyunu icmemi söylemişti zararı olmaz aksine çok faydalı
cennetinsusu Motherbabys Ayy geçen yedim yıkadım mı acaba elimi 😂 ama yıkamışımdır büyük ihtimalle kırmızı kırmızı oluyor çünkü 😂
cennetinsusu 06Seyma-06 Geçen gün bende yedim. Narla ilgili aklımda birşey vardı ama ne diyordum demek buymuş. Çok aşırı yemedikten sonra bir şey olacağını sanmıyorum. Her şeyin fazlası zarar 🤗
Motherbabys cennetinsusu Valla benim yeğenimden gördüğüm öyleydi burnunun kenarında var çok belli olmasada