Muyesser23 Defneninannesi- 28+6 dayım benim nerdeyse 6 7 haftadır var baskı doktora gittiğimizde bakmıştım ayakları elleri falan oluyor bazen bebeğim pozisyonundan oluyor bazen dönüyor o zaman baskı hissediyorum bazende pozisyonu farklı baskı yapmıyor
sultankasmusti Defneninannesi- valla benim hamileligimin başından belli öyle korkmayın bende 28 haftalik gebeyim hâlâ batıyor kasıklarim galiba rahmimiz büyüyor.
Kader_yldrm Defneninannesi- ben de bu hafta 29 olucam iki gündür kasıklarım çok ağrıyor ve yürümekte bile zorlanıyorum bir de acaba yürüsem zararı olur mu diye de uzanıyorum doktorunuzla görüştükten sonra lütfen bize de bilgi verin benim çarşamba randevum
Defneninannesi- Elifderin34 ilkimdede olmustu ama 35 haftadan sonra bu biraz erken gibi geldi korktum insallah normaldir
Elifderin34 Defneninannesi- yaa benim ilk gebelik bilmiyorm o yüzden ben de korktum şimdi, yarın doktoruma soracağım bakalım
Defneninannesi- Benide bilgilendir mutlaka suanda sirt agrisi oldu ya hamilelik hep boyle stresle geciyor insallah hepimiz vaktinde aliriz bebisleri kicagimiza
Defneninannesi- Evet surekli olmuyor benim gunde 1 kere 1 saati gecgin oluyo sonra biraz hafifliyorum
Defneninannesi- Bende 2 gundur oldu acaba coxuk cinsiyetiylemi alakali dedim oglumda hic boyle olmadi 35 haftadan sonra hissettim agirlasmayi