Birmelekbinsukurabbime Merhaba arkadaşlar 9 haftalık hamileyim dünden beri arada gelen vajinada sanki batma mi desem sizi mi desem bir ağrı oluyor kontrolümde 1 ay sonra sizce normal mi
Angel276250 Birmelekbinsukurabbime canım bende de oluyordu şu an 15 haftalığız ara ara birden iğne batar gibi bi ağrı oluyor ama anlık oluyor hemen geçiyor.
Asiye21 Birmelekbinsukurabbime enfeksiyon olabilir fitil kullanınca geçiyor çok geç kalmadan randevu alıp gidin
Angel276250 Birmelekbinsukurabbime internetten baktığımda normal yazıyordu hem hormonlardan hem de rahmin büyüyüp baskı yapmasından dolayı. Kanaman vs yoksa korkma ama yine doktoruna danış. Ben de anlık olup bittiği için çok önemsemedim uzun süren bi ağrı değildi
Birmelekbinsukurabbime Birmeleginannesi32 hamileliğim başında bütün testlerimyapildi idrarda yanma vs bişey yok sadece normal zamanda vajinada zonglsms ya da iğne batarmis gibi bir sizi oluyor
Burcuger Birmelekbinsukurabbime canım bende öyleyim iki haftadır. İlk testimde bir şey çıkmadı ama doktora gittim ve hem idrar hem kültür testi verdim bu kez 😞
Birmelekbinsukurabbime Burcuger ben o testimide verdim yanma kokulu akıntı sarı akıntı yeşil vs yok sadece nadir arada gelen bir ağrı oluyor kaşıktan vajinama vuruyor
Angel276250 Birmelekbinsukurabbime bence bi sıkıntı yoktur ama sen yine de kontrolde doktoruna danış canım için rahat etsin 🥰
Lilyumfokimum Bende cnm 12. Haftamdayım bgn biraz fazla merdiven inip çıktım böyle vajinamda bir dolgunluk bir batma ağırlık hissi tarifi zor. O kdr korkuyorumki. Tam başlık açsammı diyordum. Yormaya gelmiyor heralde :(