Smkbr Biberon almayı düşünüyorum ama avent ,lansinoh, chicco markalarından hangisi daha kullanışlı ilk için?
twofruits Smkbr bir yaşında oğlum var doğduğundan beri meme mama gidiyorduk 9 aylıkken emmeyi bıraktı lansinoh biberon kullandım yavaş akış büyüdükçe ortaya geçtik çok güzel bence keşke emseydi gerek kalmasaydı ama buna şükür
benkosarim Smkbr tomme tippe kullanıyoruz süt sağıp veriyorum gayet güzel meme reddi de şükür olmadı anne memesi gibi