Arya_ylmaz 23 Ekim ovülasyon zamanimdi 3 gün sürdü ve adetim 9 Kasım’da beyazımsı yapış yapış akıntı geliyor bebek istiyoruz korunmuyoruz sizce bu neye işaret neden böyle bir akıntı geliyor
Miracleee Arya_ylmaz benimde 23 Ekim’de ovulasyon tarihim. Beyaz akintim var yarın test yapicam. Dün yaptım çok silik çıktı.
y___e Arya_ylmaz bende de beyaz var ama yapış yapış değil herhalde dikkat etmedim adet günüm bugündü ama test negatif
bsranur123 Arya_ylmaz kuzum benimde 23 ekim yumurtlama batta 9 ekim . Ben bugun idrar yaptim tek cizgi 2 kasimdada kan vermistim baska sebebpten dolayı oda negatiifti oysaki 3 gunude degerlendirdim ovulasyon doneminde
Elifmervee Ovulasyonu nasıl takip ediyorsunuz bazen bir ayda iki kez yumurtlama olabiliyor renksiz yapışkan akıntı yumurtalama belirtisi olabiliyor
Yenianne66 Elifmervee benim de reglme bi hafta var üç gündür ovulasyon testim pozitif çıkıyor ama öyle bi akıntı ile karşılaşmıyorum
Elifmervee Yenianne66 herkeste aynı belirtiler olmayabilir tabi ama araştırırsanız ovulasyon belirtileri arasında yapışkan şeffaf kıvamlı akıntı da vardır.
Elifmervee Arya_ylmaz reglimden önce bol bi akıntı yaşamıştım ben de sonrasında hamile olduğumu öğrendim o zaman gebelik olabilir
y___e y___e daha adet olmadım bekliyorum bende ama beyaz akıntım maç gündür var ve tüm hamilelik belirtileriyle birlikte hakkında hayırlısı olsun
Elifmervee Yenianne66 evet ovulasyonda yani yumurtlamada akıntı artar bazal vücut ısısı yükselir gibi belirtiler var test yapmayanlar bu kriterleri takip ederek ovulasyon tahmini yapabiliyor
Elifmervee Arya_ylmaz reglimden bir gün önce evde test yapmıştım pozitifse bile çıkacağını düşünmüyordum ama kaset testte bir kaç dk sonra pembe ikinci çizgi oluştu erken gebelik testi yapabilirsiniz siz de umarım pozitif sonuç alırsınız 🌸