Herkese merhaba. Hamileliğin 37. Haftası içindeyim ve bebeğimin gelişimi, kilosu 2-3 hafta geriden geliyor. Doktor da normalde bunu problem etmediğini ama suyum azalmaya başladığı için bebeğimi dünyaya getirmemiz gerektiğini söyledi. 36.hafta kilosu 2300gr’dı. Tam 37. Haftada doğumu gerçekleştirecek nasipse. Hikayesi benzer olup da bebeği dünyaya gelen annelerden tecrübelerini duymak istiyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim.