gul00 Karında sertleşmenizi ne kadar sıklıkla yaşıyorsunuz? 24. Haftadayım. Normalde günde 6-7 kez olurdu şimdi bazen yarım saat bazen 10 dk da bir sertleşiyor bugun biraz hzuursuz oldum. Bu kadr sık olması normal mi
Hilal2905 gul00 bende de o haftalarda olmuştu doktorum magnezyum ve Progestan verdi kullandım azalmıştı. Ama yine de oluyor bebekten bebeğe değişiyor canım ama doktora söylemende fayda var
Bebekdelisi gul00 10 normal aöa gün ıcı rıtmık olmayacak hıc bekleme serumla düzeltiyor drlar geç olmasın
gul00 Momy_eyyuptalha bir hafta da önce aynısı olmuştu açılma vs çıkmadı. Gidince ne yapmalarını istemeliyim?
Momy_eyyuptalha gul00 onlar bizden iyi bilirler ne yapacaklarını açıklığı kontrol ederler serum iğne vs verirler nst çekebilirler
Bebekdelisi gul00 canım serum ıcıne sancı kasılma giderici uygulanıyor aynı zaman acılma ve selvıks uzunluk bakılıyor makıne baglı sürekli sertleşme ölcülüyor
Beyza038 gul00 19 haftalığz şu an da gobegimin hafif üstüne hem ağrı hem kasılma var sanki bir sey orada toplanmış gibi bilemedim neden oluyorsa.
elifcltyuksel Haftadan beri 1 haftadır karnımda sertleşme vardi benimde doktorum progestan ve antibiyotik ve bir fitil verdi bugün kontrole gittim normale dönmüş yumuşamış dedi sertleşme neden oluyor sizlerin doktoru neden olduğunu söyledi?
edanur44 Serjklajlıyım 27 haftalığım benim de kasılmam oluyo sanki altta kıvrılıyor geri geciyo vajina da ağrım oluyor. Ara ara tekrar ediyo