6+5 den herkese selam canlarım bu ikinci gebeliğim aşırı kasık ağrım var normal mi? Kanama falan olmadı çok şükür 5 haftalıkken öğrendim sürekli kasık ağrım oluyor. İlk gebeliğim böyle değildi. Pazartesi kontrolüm var inşallah güzel haberler alırım 😔