Elif_ikra2 Arkadaşlar goguslerim doğumdan sonra yara oldu sizlerinde oldumu nasıl geçirdiniz emzirirken canımdan can gidiyor lansinoh kullanırım ama 1 haftadır geçmedi sizlerin bildiğin varsa öneri olabilirim acill
benkosarim Elif_ikra2 ben lansinoh krem ve gümüş kapak kullanıyorum çok şükür ikisi de güzel fayda ediyor tavsiye edebilirim herkese farklı etki bırakabilir lansinoh
ilayda_nurrrr60 Elif_ikra2 bana ebe arkadaşım garmastomu önerdi mucizevi bişey dedi 1 ay var doğumuma aldım koydum şimdiden
Sinemakty Lansinoh hiç bir işe yaramıyor canım ben sana garmaston diye bir krem var çok iyi ben kullandım hemen geçirtmişti eczaneden alabilirsin.
Snmhsn Ne yaptıysam geçmemişti ağlayarak emziriyorum 😔 Şuan ikinciye hamileyim yasası tuttu şimdiden..