Arkadaşlar 30+3 günlük gebeyim dün gece sabaha karşı tuvalete kalktım çamaşırım hatta biraz pijamam da ıslanmıştı iç çamaşırım baya ıslaktı kokusuz, beyaz ya da sarı değildi öyle olduğu zaman korkmuyorum bu şeffaftı kokusuz ter desem bence değildi, bu haftada olup başına böyle bir şey gelen var mı gün içinde gelmedi hiç acaba suyum mu sızıntı şeklinde geldi diye çok korktum, önümdeki hafta da işin aksi kendi doktorum izinli İstanbul’daki doktoruma gideceğim artık pazartesi ama o güne kadar içim rahat etmez lütfen haftası yakın olanlar başınıza geldi mi