Kizlar ne olur yardim edin. 38+2 deyim 3-4 aydir bebegin pozisyonu ayni donmuyor. Evet hareket ediyor kipirdiyor veya vuruyor ama kafasi hep sag gogsumde ayaklari solumda. Genetik testi yaptirmistik hersey yolunda. Organlari gelismis kilosu yerinde. Ama doktor endise tti biraz. Sezeryan yapacak. Basina gelen var mi?