Asdfgh Dünde post acmıs tim kimse gormedı aksam dan beri aralıklı adet sancısına benzer sancı oluyor 31 haftamdayım daha acıle gtmelımıyım yalancı sancı mi nasıl ayırt e dıcem bilgisi olan lutfen donsun
Tosbik Asdfgh bn 33haftalik hamileyim. 30.haftamdan bu yana adet sancisi gbi agrilar var. 2gun önce doktordaydim. Bunun artik olacagini ve cok normal oldugunu söyledi 🤗
deletedmom351 Asdfgh Doğum sancısı düzenli gelir şuan 31. Haftan bi sıkıntın yada risk yoksa korkma. Adet sancısı gibi ağrı da olması normal dediğim gibi daha haftan var ama yine de takip et istersen düzenli olması gerekiyor
Asdfgh sudamlasi hıc takip etmedim sadece bebekte kasılma oluyor toplanıyor Bı yere sonra agrı oluyor sancı alt tarafında bide ayıptır soyleme si ıkı gundur şeyimde Bı baskı oluyor sanki biri bastırıyor gıbı
Asdfgh deletedmom351 canm nasıl anlatsam uzun sure de bir oluyor 15 20 dakika desem yeri var yani ama oyle cok agrı degıl hafif hafif ablamla ben erken dogum uz ablamda 7 ci ayında hastane de yattı 2 cm acıklıgı oldu erken dogum riskımıx var yanı oda oyle yasamıstı ondan korktum ben de
TugbaKnalada Riskli bir gebelik yok ise korkmayın. Ben 39 haftalığım ve 33 haftadan itibaren o Ağrı'larım hep oldu. Doğum sancısı durulmaz halde oluyormuş