Annecikler Sezaryan oldum çok korkuyordum ama inanın hepsinden iyi geçti rabbime şükürler olsun yavrumu elime aldim
Elif927 Annecikler Gözünüz Aydın sağlıkla büyüsün inş🤲🏻🤲🏻bizde bebişimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻🌷👏
Annecikler gokce66 çok sütüm yok ama bebeğime yetiyor sorun yok yani yarın çıkış verildi banyo yapınca gelir nasipse
Minnakannesi21 Annecikler sütü düsunme cnm rabbim yavrunun rızkını hazırlar arttırır merak etme🤲🧿darısı basimiy ins en hayirlisindan