Anacemi Sizi anlıyorum, ama burada kayınpeder, kayın ismi koymak zorunda kalanları okudu bu gözler. Sizin kayınvalide ve kayınpeder bir tık daha masum geldi ister istemez. Kaldı ki size şöyle haklısınız böyle yanlış yapmışlar desem sizi daha çok sinir etmekten başka bir işe yaramaz diye düşünüyorum. 🙃
Kulağına 3 isim okundu diye illa 3′ünü de kullanmak mı gerekiyormuş ki? Hiç duymadım öyle bir şey. Bence siz de alo 190 fetva hattını arayıp doğru bilgiyi direkt kaynağından alın. Çünkü mantıken çocuğuna 2 isim koyup bir süre sonra sadece 1 ismi kullananlar var, o zaman o kadar insan günahkar mı deriz!? Bilemedim. ☺️