Endiseliannecik Kızlar 6+4 haftalik hamileyim iki haftadir kanama ve lekem vardi simdi durdu cok sukur oksopar igne kullaniyorum ve progesteron,iki gundurde cok yogun su gibi akintim var normal mi sizce,carsamba gunu kalp atisi icin gidicem endiseliyim.
Svdalsnn Canım merhaba benimde 5+4 deyim ama kanamam cok fazla benim ped doluyor daha da fazlası hatta. Gittik doktora düştü diye dıruyor buyumuş hatta ama korkuyorum progesteron kullanıyorum fitil olarak iğne de oldum ama hala bir değişiklik yok. Senin yogunmuydu kanaman canım sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
busranne96 Svdalsnn bende 7+0 oldum bugün. 2 gün önce kahverengi akıntım oldu. Doktora gittim hemen bebegin kalp atıslarını duyduk sükür. Ama doktor her ihtimale karsı düşük olma ihtimaline karsı progestan verdi. Fitil olarak kullanıyorum. Şimdilik kullandıgım fitil geçirdi. Ama fitili bırakınca ne olur bilmiyorum. Haftasınu kullan bıtak dedi. Pazartesi belli olur artık.