Kucuk_melegim Kizlar dünde bir post açmıştım bebeğimin hareketlerini sert hissetmiyorm diye hissediyorum kendisini ama sert vurmuyor günde belki 10 defa hareket ediyor ama okadar yumuşak vuruyor ki nerdeyse hissetmiyorum 25+5
Deryaaa2110 Kucuk_melegim o haftalarda benimde öyleydi çünkü daha küçük 29 haftadan sonra sert olarak hissetmeye başladım
Elibo Kucuk_melegim bebek içe dönuktur muhtemelen yuzu içe dönuk olunca hateketler içe dogru oluyor canım
Kucuk_melegim İki gün once sağlık ocağında kan verdm hasta olduğum için biraz uşutmuştum dun sonuçum için aradilar kanda enfeksiyon var dedi ama önemli değil uşuttugun için oyle gozukuyor dedi aceba bundan olabilir mi
Yeso59 Kucuk_melegim bende benimkini pek hissetmiyordum o haftalarda ama doktora göre sorun yoktu doktor normal diyorsa endişe etme bence
Kucuk_melegim Yeso59 kanda görünen enfeksiyon bebeğe zarari olurmu sordum özelikle bebeğe zarari varmi diye hayir dedi grip olduğun için öyle çıkıyor önemli değil dedi ama bilemedim oynuyor ama sert değil gecen hafta çok aktifti mesela
iremkarademiir Kucuk_melegim daha küçük bence 30 lu haftalarda sert sert vurur zaten inşallah panik yapma bence sakin kal onu da strese sokma 🫶
Kucuk_melegim iremkarademiir geçen haftalar cok güzel sert vuruyordu ve üstlerde oynuyordu şimdi aşalarda hep ve cok hafif vuruyor pozisyonundan diye düşündüm ama 1 haftadir boyle benm hastalığımla bi alakasi olabilir mi😟😟
Kucuk_melegim Deryaaa2110 inşallah öyledir günde 10 defa oynuyor hata doktoru aradm oynuyorsa sorun yok dedi ama az hissediyorum normalde bukadar sessiz değildi yani öbür haftalara bakarak bu hafta cok çok sesiz
09Tugba_0909 Hanımlar bileniniz varsa aydınlatsın ilk gebeliğim olduğu için çok bilmiyorum 36+2 haftalığım bende de hiç sert tekme olmuyor hatta genelde hareket ediyor kramp giriyor sağdan sola geçiyor o şekilde hareketlerini hissediyorum normal mi bu şekilde
Kucuk_melegim Elibo evet galiba oynuyor suanda arka arkaya vuruyor ama içime doğru buyuk ihtimalle yüzü içe doğru donuk doktorumu aradim oda aynisini soyledi o yuzden oyle hissediyorsun dedi eğer hissediyorsan sorun yok dedi ama yinede sert vurmuyor