Yasemin_9 Arkadaşlar 33 haftalığım şu 2 gündür bebeğim az hareket ediyor gibi geliyor 2 saatte bir olsada ediyor ama genel olarak tekme şeklinde değil gezinme şeklinde hareket azalması var mı acaba Sizcede
Yasemin_9 [silindi] yokmuş bir sorun çok şükür doktora gittim o zman nst ye soktu kalp ritmi normaldi ve o süre içinde hareketlerini saydı gayet iyi dedi azalma yok ara ara olabiliyor sanırım 2 gün gibi bir süreç ama sonra gözlemleyince geçiyor