Sehnazs5 benim normalde de ileri derece reflüm var zaten. Gebeliğimin başından beri reflüden dolayı hep kustum ama şükür ki bebeğimin gelişimi güzel, kilosu gayet iyi çok şükür. İçinizi refah tutun siz. Midenizi biraz rahatlatmak isterseniz yarım su bardağı suyun içine yarım çay kaşığı zencefil karıştırın için iyi gelecektir 😊