Dark aklım almıyor 3 saat ya koca 3 saat makine çalışıyor resmen lekeler olduğu gibi dışarı çıkıyor grileşen atletler var eşimin işinden dolayı kalan, yok resmen çöpe atasım geliyor çöpten başkası çare değil gibi. Aynı şekilde renkli çamaşırlarımda da öyle oluyor mesela bir eşofmanım da aynı yerde bir leke var her makineye attığımda çıkartıp bakıyorum aynı leke Aynı yerde duruyor. Omoyu bi deniyim canım 😔