Dilaraerdogann Arkadaşlar ayın 15 de renglim bitti 27 sinde iç çamaşrımda kahve rengi bi nokta şeklinde vardı sonra bir gün arayla yine geldi bu sefer daha küçüktü ertesi gün yine bu sefer dahada küçük ve gögüslerim sertleşti ve yan kısımları acımaya başladı kasıklarım ağrımaya başladı şu son zamanlarda dahada arttı reglime 5 gün kala test yaptım çok silik çıktı sizce durum nedir
Mommm34 Dilaraerdogann benim de adete 1 hafta kala kahverengi lekelenme olmuştu tuvaletten sonra peçeteye gelen. İki üç gün. Adet günümde kaset test yaptım silik çıktı iki gün sonra da tekrarladım çift çizgi çıkmıştı. Şuan 33+4 haftalık hamileyim.Adet günü test yapın inşallah hamilesinizdir🙏
[silindi] Dilaraerdogann 2 çizgi de çıktıysa hamilesin ama yeni olduğu için silik görünmüş olabilir kan testi yap veya 1 hafta sonra yine kendin test yap
Minisko9 Adetinize 1 gün kala tekrarlayın testi bence erken gebelik testi ve normal test yapın aynı idrarla ve sabah idrarı olsun mutlaka . Hayırlısı olsun inşallah güzel haberlerinizi bekliyorum 🥰
Makarnaasigi Dilaraerdogann Aaa aynı benimde böyleydi ama benim hemen belirmişti kan vermeye koşmuştum 36 çıkmıştı 🥹❤️
Dilaraerdogann Makarnaasigi silik olduğu için anladım başta beyaz ışıkta daha et gözüküyor siz kaç gün önce verdiniz test
Busraa6157 Dilaraerdogann kaşık ağrısı et tavuk salça kokusuna tadına tiksinti aşırı halsizlik uyku arasan birkaç gün geçip tekrar test yapmıştım biraz daha koyulaşmıştı çizgi🥰
Dilaraerdogann [silindi] bende şe Mommm34 bende lekelenmeden şüphelendim çok fazla hiç yaşamadım daha önce