edaa1402 Kızlar doğum sonrası korse kullanan var mı ve memnun kalan ben doğumdan sonra düşünüyorum ama karar veremedim ne alacağımı aynı zaman da zayıflatan korselerden istiyorum 👍🏻👍🏻
Tinkerbell_0423 edaa1402 toparlayıcı külot öneriyorlar bende 🩱 askılı alttan çıtçıtlı korse aldım doğumdan sonra kullanırım. Bakalım
KeremikoBayky edaa1402 owli aldım ben xs s bedeni ama henüz kallanmadım bence yanlış beden seçtim normalde üst bedenim 36-38 dir ama çok minik bişey geldi annemin göbek çevresi 90 cm ona denedik ufak geldi bende doğumdan 1 hafta sonra 90dan daha dar olamam bence
babysthing Yamuna ve Owli korseler öneriliyor ben de henüz kullanmadım ama bunlardan birini tercih etmeyi düşünüyorum
edaa1402 @Tinkerbell_0423 memnun kalan varmıdır bilmiyorum canım bende nedefit korse duymuştum iyi diye ama bu termal uzun tayt dı
edaa1402 @KeremikoBayky iadesi varsa yada değişimi verseydin kuzum bende beden konusunda kararsızım her tayt aynı olmuyor da bakalım 😏