Sezenaksukarademir Zelis55 ilk hamileliğimde yüz üstü yatamama, bulantı, gaz sancısı ve göğüs hassasiyeti. İkinci de, kasıklara kramp, bol acı yeme isteği, hafif halsizlik ve göğüs hassasiyeti
Eldgrn Zelis55 adet belirtisi sadece o kadar belirti aramama rağmen yoktu anlayacağın her gebelik özel oluyor kendine hayırlısı
y___e Zelis55 bende koku hassasiyeti kasık ağrısı karın ağrısı baş ağrısı baş dönmesi lekelenme beyaz akıntı normalde yüz üstü uyumayı severim bu sonda yatamıyorum mide kazınmadı hafif yanması ruhsal değişimler görüslerde ara ara hafif ağrı ve şişkinlik daha aklıma gelmeyen bir çok şey ama gel gör ki gebelik yok test negatif çıktı
Eldgrn Zelis55 hayır adet değil adet belirtisi kasık ağrısı göğüs hassasiyeti gebelik ile adet belirtileri benzer ama benimki tamamen adet belirtisiydi her zaman yaşadığın birebir belirtiydi
Zelis55 Eldgrn bende şuan âdet belirtilerim var ama bu ara kasıklarım ağrıyor birde halsizlik var bilmiyorum artık piskolojik olarak mı kandırıyorum.kendimi beklemek çok zor ya