Ezgimmmmm Kızlar evim soğuk dogalgaz yok normalde klima var ama çocuk var kışın klima bebeği çarparmı bebekli evde klima zararlımı sobamı kursam neyapıcam bilmıyorum kullananlar yorum yapabılırmı?