ikicocukluanne_ Adetime 1 gün var ama normalde kramp girmez ara ara çok anlık kramplar giriyor oksurunce egilip kalkinca kasiklarimda ağrı hissediyorum.. test yapmaya korkuyorum negatif görmek istemiyorum 🥹
Sezenaksukarademir ikicocukluanne_ benimde kramplarım vardı dün ve bebek istiyorduk. Test yaptım direkt pozitif çıktı. Bugün kan verdim 416. İnşallah sizin de gebelik vardır ama her hamilelik bir olmuyor, benim ikinci gebeliğim ve ilkinden çok daha farklı
y___e ikicocukluanne_ ya ben bekle derim ben bugün adet günümdü yaptım negatif çıktı en iyisi benle kaç gün geçsin sonra yap inşallah vardır 🌸
ikicocukluanne_ Sezenaksukarademir inşallah ben de gebeyimdir benimde ikinci olacak ilkinde bütün belirtiler vardi ama simdi belirti yok kramp var inşallah pozitiftir 🥹