Kızlar ben ilk kalp durması yaşadım 2 aylık evliydim 5 ay korundum sonra kimyasal oldu doktorum gebeliğe hazırlıyor vücut kendini dene dedi hemen sonraki ayda dış gebelik oldum bu da 2 kürtaj oldum etti 1 buçuk yıllık evliyim o arada sürecim başladı pıhtılaşmam varmış hsg çekindim onda da bi doktor rahimim T tüpünde şişlik var dedi rahmin t olmasa git dene derdim ama rahmin t olduğu için hem tüpünü hemde rahmini düzeltelim dedi bende alırım sonucu Üni hast profa gittim rahimin şeklinin kalp olduğunu ameliyat olmama gerek olmadığını söyledi Küçük şehirde gitmediğim doktor kalmadı şimdi ben gebelik denesem mi geneli şanssızlık olmuş kendiliğinden gebe kalabiliyorsun diyor