28 Ekim akşamı çok yürüyüş yaptım leke geldi kahverengi sumuksu bir şekilde sancılarım başladı düzensiz oluyordu belimden kasıklarıma doğru ağrılar girdi doktora gittim açılma yok doğum başlamış dediler eve gonderdiler o gece hiç uyuyamadım 29 Ekim de akşam saat 5 e kadar sancıları çektim daha fazla dayanamayıp hastaneye gittim 2 cm açıklık ile yatisim yapildi devlet hastanesinde doğum yaptığım için yanımda kimse olmayınca çok ağladım telfon bile yoktu 😭 eşimle pencereden bakisip ağladık resmen , hemşirelere tatlı almış sırf içerde beni gorebilmek için içeri geldi beni sakinlestirip tekrar gitti😭sancilara da dayanamıyordum daha fazla akşam 9 da açıklığa baktılar aynıydı nst de sancı çıkıyor dayanılmaz ama açıklığım ilerlemedi duşa girdim hastanede gece 3 de açılma 4 cm oldu sabah 6ya kadar 6 cm oldu ve doğumhane tarafına aldılar saat 8 de 7 cm açıklık ti artık dayanamıyordum suyumu ### ### patbüyük tuvaletim