Kızlar bebem 4. Ayına girdi sütüm az olduğu için mama veriyorum optipro veriyordum ama eşim yanlışlıkla iyi geceler almış neyse kullanayım dedim ama mama erimiyor bildiğin biberon deliğini tıkıyor bebeğim emince gelmiyince basıyor çığlığı iki gündür kullanıyorum bitmesine de çok var malum fiyatı 310 TL öylece atmak da istemiyorum napabilirim acaba