esrakrkrt yani akıntı da olabilir suda olabilir. Bnm geliyordu 3 gün takip ettım doktoruma gittim . Suyummuş gelen. Bol yatış hatta hareksiz kal ki kese kapansın dedi. Meğer şekerim varmış o yüzden geliyormuş . Yüklemeden snra anladık. Ama dün muayne etti suyun gelmiyor artık dedi ama bende ıslaklık aynı var. Demem o ki akıntıda olabilir suda olabilir. Muayne zamanını bekle derim .