Drysmsn canım bende 15+3 teyim bende de vardı enfeksiyon tek kullanımlık bı ilaç vermişlerdi bana da bende de gecirmemisti. Sonra başka bı ilaç yazdı ama ben kullanmak istemedim, hemsire bı arkadasimla konuştum bana dediği tek şey şu oldu sadece 3-4 gün boyunca bolca su içersen hiç bir şeyin kalmaz dedi. İlacı kullanmadım elimden gediğince su içmeye çalıştım sanırım enfeksiyon geçti veya azaldı. Kontrole gitmedim daha.
Umarım yaardimci olabilmişimdir.
Rabbim yardımcınız olsun size ve bebişinize🙏🏻🙂