deletedmom01 Randevumu cumartesiye almistim dayanamadim yarına aldım☺ Sabah saat 10.30da randevum var 17+3,olcaz acaba kendini gosterir mi ☺☺☺
Huzur deletedmom01 Büyük ihtimal gösterir 😊 Ama kesinlikle yarım saat önceden vişne suyu ve çikolata ye..ben öyle yapmıştım 15 haftalıkken gösterdi 😊
serifebzk deletedmom01 Huzur Kesinlikle katiliyorum banada doktorum demisti visne suyu ve cikolatayi 😇 Bende yarin gidicem ögrenmeye 16 olduk insallah gosterir 💕
Temmuzz deletedmom01 dün 11 haftalık oldum doktorum yüzde 70 erkek gibi dedi daha erken değil mi ya herkes 15 16 da öğrenirsin diyordu😊 Sizin geç olmuş sanki biraz
deletedmom01 Huzur olur canım 🙂 bende oyle yapicam sabah guzel bi kalvalti yaparim sonrada cikolata falan yerim giderim ☺☺
deletedmom01 Temmuzz benm 12+5te ikili teste kiz gibi demisti ama net degil dedi 1ay snra tekrar gel dedi. Yarn bska hastaneye gidiyom doktorumu degstrdim ☺