Zumraninannesi06
O zaman büyük ihtimal gerçek sancı değildir 🥰 gerçek sancı çok net ayırt ediliyor. Regl sancısı ile birebir. Açılma arttıkça sancının sıklığı ve seviyesi de artıyor. İlk hamileliğimde hemen anlamıştım doğum sancısı olduğunu. 33 haftalığım şu an, geçen gün benim de bahsettiğin tarzda sancım oldu. Doktoru arama gereği duymadım, yalancı olduğunu anladım çünkü. Haftan ilerlediği için artık rahim kasılır, gaz sancıları artar, bebek kendini hazırladığından bu tarz kasılma ve ağırlar yaşayabilirsin 🤗 en iyisi sancı sıklığın düzenli mi diye takip et, yarın da kontrolün varmış zaten. Doktoruna mutlaka bahset, nst ile kontrol edecektir 🌸