Fundayakut Kızlar 7. Ayımıza girdik hamile taytları hoşuma gitmiyor A kısımları kötü duruyor Trendyol millanın fitilli taytını alan memnun olan var mı ?
eyoli Fundayakut Ben geçen sene almıştım hamileliğimin ilk aylarında da giydim tayt aşırı rahat. Tabi karnım büyüyünce giyemedim sıkıyor diye
_edakrsu22 Fundayakut valla ben pazardan fitilli tayt aldım 80 TL 7 buçuk aylık hamileyim 54 kiloyum M beden aldım gayet iyi oldu sıkmiyorda çok rahat bı kaç rengini daha alicam benimde hamile taytlari hoşuma gitmedi ince geldi
Mello29 Fundayakut Valla beni sıkıyorlar ya yani daha 21 haftalik hamileyim karnimda cok yok ama ne kadar büyük bedeninide alsam bi sıkılıyorum icinde doktorumda biraz katı bu konuda bebisi rahat ettir karnını sıkma diyor.
eyoli Fundayakut kilona bağlı canım. Fitilli tayt diğer taytlara göre daha çok yapışıyor üzerine. Karnının ve bacaklarının sıkı olmayacağı bir seçim yap yoksa hiç rahat edemezsin
Fundayakut _edakrsu22 Ya benim Burda bulduklarımın beli lastikli onlar sıkar diye düşündüm sizin aldığınızın beli lastikli mi ?
_edakrsu22 Fundayakut evet lastikli bende sıkar diye düşündüm ama sıkmadı hatta L mi alsam dedim dar gözüktü ama m si tam oldu
Fundayakut eylulmomm Ya benim için A kısmı önemli hamile taytları hep penye gibi o yüzden kötü duruyor sevmiyorum ama bi bakıyım 🌸
Fundayakut Mello29 Kız ne giyicez ben anlamadım yaz olsa elbise giyer geçersin de kışın olmuyor bende bulamıyorum bi iki triko alt aldım ama ne bilim bulamıyorum giyecek bişey 😅
Mello29 Fundayakut Valla bacim ben hamileligimin basinda gittim oyshodan bir tane hamile tayti aldım dedigin gibi ne yazık ki penye ama en azından rahat hamilelik bitene kadar baska bir sey giymeyi düşünmüyorum bir de defactodan hamile pantolonu almistim hic giymedim göbegim kücük diye herhalde small bedeni bile üstümde durmuyor düsüyor cok rahatsiz edici
Ozge-Ka Fundayakut ben kullanıyorum memnunum hatta birkaç rengini daha alıcam. Karnım daha büyümedi ama büyüsede baya bir genişliyor çok rahat gebeliğimin sonuna kadar kullanırım.
Deletedmom_27 Fundayakut kasiyor canim hamile degilim ben kasmayan istiyorsan ki oyle olmali cunki hamilesin gercekten hamile tayti almalisin oyshodan yapisi dikissiz toparliyor benim kilo 65 boy 166 ml aldim xl alsam da ayni olur hepsi ayni
Esayser Bende aldım 2 tane bir beden büyük almama rağmen karnımdan aşağı sıyrılıyor fitilli olduğu için kayıyor aşırı rahatsız oluyorum . Aşağı inince a kısmı aşırı kötü duruyor 😐 yüksek bel eşofmana geçtim o yüzden belki bi tane hamile taytı alırım